WWW - Blog Agencja IAM
140
archive,category,category-marketing-dla-praktykow-www,category-140,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-16.8,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Wizyta na stronie internetowej nie różni się niczym od pierwszej randki, rozmowy o pracę, czy innego ważnego spotkania. We wszystkich przypadkach sukces zależy od tego, czy udało się zrobić dobre pierwsze wrażenie. To niezwykle istotna kwestia kontaktów międzyludzkich - zarówno tych bezpośrednich, jak i tych za pośrednictwem Internetu. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pomogą Ci wpłynąć na pozytywny odbiór przez klientów.  

Analiza słów kluczowych to podstawa, bez której nie powinieneś ruszać się dalej. Odpowiednio przeprowadzona analiza słów kluczowych to pierwszy krok w celu poprawy widoczności strony w internecie. Chcesz wiedzieć jak dobrać odpowiednie słowa kluczowe? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się więcej!

Firmowa strona www to nie tylko wizytówka firmy, ale również narzędzie, które ma spełniać określony cel biznesowy. Inaczej będzie zbudowana strona, która ma mieć charakter wyłącznie informacyjny, inaczej sklep internetowy, którego nadrzędnym celem jest promocja i sprzedaż produktu, a jeszcze inaczej blog. Bez względu na to jaki rodzaj strony projektujemy, istnieje kilka uniwersalnych zasad, którymi należy się kierować i o wiele więcej błędów, które są często popełniane w trakcie budowy strony www.